Podczas posiedzenia Prezydium Rady, które odbyło się 18 stycznia 2019 r. omówiono następujące sprawy, zgodnie z zaproponowanym porządkiem posiedzenia:
- zaawansowanie procesu zmiany budżetu i aneksowania umowy z PARP;
- prototyp ankiety do przygotowania rekomendacji dla PARP;
- włączenie członków Rady do ankietowania firm - uchwała Prezydium;
- informacja o opinii dotyczącej programu studiów informatycznych II stopnia;
- informacje o wymianie członków Rady.
Beata Ostrowska (przewodnicząca Rady) i Tomasz Kulisiewicz (sekretarz) omówili projekt przeprowadzenia badania rekomendacji w zakresie potrzeb kompetencyjnych w sektorze IT. Członkowie Prezydium Rady otrzymali prototyp ankiety, która będzie narzędziem badawczym w tym zakresie, do zaopiniowania.
Podjęto również uchwałę zobowiązującą członków Rady do aktywnych działań polegających na wskazaniu w ich otoczeniu zawodowym, biznesowym i regionalnym firm, instytucji otoczenia biznesu oraz organizacji, do których zostanie skierowana ankieta badawcza na potrzeby rekomendacji.
Protokół z posiedzenia i podjęta uchwała dostępne są w Repozytorium dla zalogowanych członków i współpracowników Rady.