Aktualności
Drukuj

Posiedzenie Prezydium Rady

Podczas posiedzenia Prezydium Rady, które odbyło się 18 stycznia 2019 r. omówiono następujące sprawy, zgodnie z zaproponowanym porządkiem posiedzenia:

  1. zaawansowanie procesu zmiany budżetu i aneksowania umowy z PARP;
  2. prototyp ankiety do przygotowania rekomendacji dla PARP;
  3. włączenie członków Rady do ankietowania firm - uchwała Prezydium;
  4. informacja o opinii dotyczącej programu studiów informatycznych II stopnia;
  5. informacje o wymianie członków Rady.

Beata Ostrowska (przewodnicząca Rady) i Tomasz Kulisiewicz (sekretarz) omówili  projekt  przeprowadzenia badania rekomendacji w zakresie potrzeb kompetencyjnych w sektorze IT. Członkowie Prezydium Rady otrzymali prototyp ankiety, która będzie narzędziem badawczym w tym zakresie, do zaopiniowania.

Podjęto również uchwałę zobowiązującą członków Rady do aktywnych działań polegających na wskazaniu w ich otoczeniu zawodowym, biznesowym i regionalnym firm,  instytucji otoczenia biznesu oraz organizacji, do których zostanie skierowana ankieta badawcza na potrzeby rekomendacji.

Protokół z posiedzenia i podjęta uchwała dostępne są w Repozytorium dla zalogowanych członków  i  współpracowników Rady.